O zamandan bu zamana ağzıma almadığım tek tatlıdır baklava...

Maddi durumumuz küçükken çok
yoktu,babam eve biraz baklava almıştı.

O akşam çayla beraber bir güzel
yedik.Ertesi gün yerli malı haftası vardı
sınıfta...

Annem de kavanozun içine 1 tane
baklava koydu bir kaba da zeytin
peynir falan,her neyse sınıfa girdim
herkesin önünde börekler falan...


Sınıfın en gıcık çocuğu başıma dikildi
ve gülmeye başladı..

-O baklavayı fareler için getirdin galiba
dedi.

Ben o anda utancımdan yerin dibine
girdim, herkes gülmeye başlamıştı.

Ağlayarak okuldan çıktım eve gelip
anneme bağırmaya başladım.

-Nasıl bir tane baklava koyarsın
sınıftakilerin çantalarında bir sürü
yiyecek vardı bende ise bir baklava
biraz zeytin yarım ekmek beni rezil
ettin dedim.

O anda annem kırgın bir şekilde;
-Baklavalardan benim payıma düşen
sadece buydu yavrum dedi.

O anda kendimden nefret ettim,
anneme sarılmaya bile yüzüm
kalmamıştı...

Biliyorum annem bana kırılmaz ama
ben kendime kırıldım böyle bir anneye
bunu yaptığım için 10 yaşımdan beri
her gece ALLAH 'ın beni affetmesi için
dua ederim..

O zamandan bu zamana ağzıma
almadığım tek tatlıdır baklava..

Yorumlar