Cehennemin Tapusu / Kayserili Fıkraları


Kayserili vatikana gitmiş, bakmış millet kuyrukta,
-ne kuyruğu bu, demiş
-cennetten tapu alıyoruz, parseli 10.000 dolar demişler.
kayserili hemen kuyruğun başına gidip içeri girmek istemiş,
-sıraya gir, demişler. kayserili,
-ben cenneti değil, cehennemi almak istiyorum, demiş.
kardinaller düşünmüş taşınmış,
-onu satmıyoruz, hem sen manyak mısın demişler. kayserili,
-ben almak istiyorum, demiş,
gidip papaya danışmış kardinaller, papa da,
-sorun bakayım kaç lira verecek demiş, kayserili,
-tamamına 10.000 dolar veririm demiş. papa da,
-tamam, hazırlayın evrakları verin salağa cehennemin tapusunu demiş.
kayserili tapuyu alınca dışarı çıkıp, cennet kuyruğunda bekleyenlere seslenmiş:
-cehennemin tamamını aldım, tapusu işte, artık cennete para yatırmanıza gerek yok, demiş. :biggrin:
bunun üzerine kuyruk dağılmış. kardinaller yaptıkları hatayı anlayınca, kayseriliye yanaşıp,
-bize geri sat cehennemi, kaç lira istersin demişler, kayserili,
-10.000.000 dolarınızı alırım, aşağısı olmaz demiş..

Yorumlar