Ben nebiyim

Yeşilhisar Milli Eğitim Müdürlüğünden emekli hizmetli memur Mustafa Emmi, lakabı Nebidir. Herkes Nebi Emmi olarak tanır, bilir. Bizde kişiye sorulduğu zaman bu nedir diye, bilmediği zaman “nebiyim” der. Zamanın İlçe Milli Eğitim Müdürü, Nebi Emminin çalıştığı okula telefon eder. Okul müdürü yerinde değil sınıftadır, telefonu duymaz. Görevli Nebi Emmi telefonu açar:
-Hık ne diyon,
Müdür sorar:
-Sen kimsin oğlum?
Nebi Emmi müdürün sesini alır, kendin çekidüzen verir cevap verir:
-Ben Nebiyim hocam.
Müdür dalga geçtiğini zanneder kızar:
-Çabuk okul müdürünü çağır bana.
Müdür gelir:
-Kardeşim o görevli kim ise benimle alay ediyor. Sen kimsin diyorum ben nebiyim hocam diye konuşuyor.
Okul müdürü:
- Sayın müdürüm onun lakabı Nebi’dir, o nedenle ben Nebi’yim demiştir der, gülerler.

Yorumlar